A Posta is szórólapot használ toborzásra


Magyarország minden régióját, települését érintő országos szórólapterjesztési kampány segítségével,  toborzókampányt folytatott a Magyar Posta Zrt. 2018-ban, a meglévő egyéb hirdetései mellett, hogy feltöltse a különböző munkakörök üres helyeit.

Kézbesítőket, felvevőket, gépkocsivezetőket, csomagkézbesítőket kerestek a 300 üres pozícióra. A cég elmondása szerint 500 jelentkezés érkezett ezekre a munkalehetőségekre, így nagyon sikeresnek ítélte a kampányt. Napi.hu


A Postának könnyű volt lebonyolítani ezt a kampányt a meglévő kézbesítőivel.

Más cégekkel ellentétben a postának logikus, hogy jóval kevesebbet kellett fizetnie terjesztésért. A postai kézbesítők nagy valószínűséggel ezért a terjesztésért is, néhány ezer forintos negyedéves fizetéskiegészítést kaptak...ha kaptak.



Egy országos szórólapterjesztési kampány lebonyolítása, amelyben minden egyes postaládát szeretnének érinteni, csak a terjesztési díj minimum tizenöt millió forint lenne, más cég esetében.

A jelenlegi adatbázisok alapján több mint 4.360.000 lakást, ezáltal postaládát tartunk nyilván. Ez a szám folyamatosan bővül.
Csak 2019-ben 22-23.000 új lakást adnak át, így az adatbázis folyamatosan növekszik.

Korábbi dolgozók szerint, a plusz emberi erő, a legnagyobb rohamoknál, pl. Karácsonykor szükséges a postának. Alapesetben az év többi nap feladatainak lebonyolításához elegendő a postai dolgozók kisebb állománya.



Természetesen nem feltétlenül kell ekkora mennyiségben gondolkoznia, ha egy hatékony országos szórólapterjesztési kampányt szeretne.



Néhány százezres szórólap mennyiséggel is ragyogó eredményeket lehet elérni.

Figyelembe véve, hogy jelenleg mennyit kérnek a nagy munkaerő toborzó portálok egy-egy pozíció meghirdetésére, abszolút versenyképes módszert tudunk Önöknek kínálni.

Egy kisebb település teljes lefedése alacsonyabb költséggel érhető el, a szórólap révén, ugyanakkor hatékonyabb megoldást is nyújthat.



Mire jó megoldás még biztosan egy szórólapterjesztési kampány?

Azon aktív dolgozók, akik jelen pillanatban is dolgoznak valahol és nem feltétlenül böngésznek új munkalehetőségek után, kiváló célpontjai lehet szórólapkampányunknak.

Versenyképesebb feltételeket ajánlva, könnyen átcsábíthatjuk magunkhoz.



Az internetet nem használókat is könnyebben lehet a szórólappal elérni

A Z és Y generáció szinte minden tagja használ internetet rendszeresen.

A negyvenesek köréről elmondható, hogy 10%-uk nem használ internetet.

Az ötvenesek 30%-a digitális analfabétának tekinthető.



Magyarországon az internetet nem használó 2,3 Millió ember 60-70%-a 50 év felett van és leginkább alapfokú végzettséggel rendelkezik.

Ez körülbelül 1,5 Millió embert jelent!

digitalhungary.hu



Ezt a közönséget, ha hinni lehet a statisztikáknak online nem lehet elérni.



Önöknél hány fő hiányzik?



Árajánlatkérés